photoshop

hejsan!

såg ni sverige-danmark i hockey igår? visst vare danmark? xD jag såg slutet :) dom sista 15 minuterna ;p tur att sverige vann. haha!

sen gick jag och sov, i systers käre bädd. imorse, strax före 7.00, kom mamma in m ludde till mej, då kan inte ja ha sove speciellt djupt, för ja vakna på engång när hon kom in,, och bah "ge mej nässprayen!". och alltså, hehe, ja har typ tage hur mkt nässpray under gårddagen, kanske... 5-7 ? xp o man får bara ta 2-3 per dygn. hä-hä. får va lite bättre idag då, men ja får panik när ja inte kan andas, me näsan dårå. nog pratat om min härliga förkylning.

jag försöker fatta photoshop just nu, och nä, de går inte. man fattar nada, de står typ 'dra blaha dit o dra försiktigt i högra hörnet så den hamnar bakom blabla o.s.v' för när man försöker dra i högra hörnet så går de inte?
mamma får ha en kurs m mej, nämen. haha, btw. vart se står de ja skrev, de är i en photoshop bok som ja läser xp haha.

nä, nu ska ja försöka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0