promenix

hejsan!

idag efter skolan tog jag och jenny en liten prommis runt bingo-rundan eller va tusan de kallas xp haha! med de va trevligt trevligt! ludde fick följa med oxå, han var lite crazy den filuren! ;) först ville han typ vända på engång, då han ställde sig och protesterade.

naw, sötpluppen min!♥

sen så åt typ försökte han äta hästbajs, jätte mysigt jag bah "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" hahahahha, då spottade han ut de. hahahahha.
och så åkte de förbi nåra hästtransporter eller va de heter, då blev han helt galen (typ släpvagnar ju) så då börja han skälla och hoppa omkring som ja vet inte vad. sen åkte de förbi en till, och då samma sak. sen när den passerat så typ fick han nå ryck och hoppa omkring, hahaha, såg jätte roligt ut.
sen mötte vi nå småtjejer (4 år kanske?) på vägen, dom bah
dom, kursiv stil
jag/jenny fet stil

"hej"
"hej"
"vems hund är det?"
"min :p"
"vad heter den?"
"ludde"
"får man klappa den?"
"ja, om han vill så"
"heeeeeeeeeeeeej, luuuuudddeeeeeeeeeeeeeeee!"
o så försökte dom klappa han, hahah :')♥

men nu ska jag till jenny, ha-ha. kommer nog lite bilder ikväll, hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0