shoppiiing :D

hej.

var så jäkla trött idag, helt seriöst. åh! men på idrotten sprang vi elljusspåret eller va man säger ^^ jag sprang på 13.35 minuter typ :p jag kollade bak hela tin för att se om dom andra som var bakom fortfarande va de, för ja var osäker på om jag tog rätt väg x) haha! jaja.

snart ska jag och mamma på birsta! gud va kul :D är verkligen på shoppinghumör, eftersom jag hittat lite saker jag vill ha, tror dock att inte så mkt som jag hittat kmr finnas, eftersom jag sett de på internet, och jag bor i sundsvall.. så.. :( men får väl hoppas, ska ladda kameran oxå, så jag kan ta kort på de jag köptm ifall jag kmr hem med nåt vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0