skrattardagenidag

ja, vi har två hannar :) två små pojkisar <3<3<33<3<<3<33<3<3<3<3<3

på skolan idag var jag lite hyper, kanske jag sa? xp haha.
men jag åkte iaf till julia vid 16.45, då vi inte gjorde så mkt. sen ca. 1h senare åkte vi till julia.o däre skulla va en tjejkväll/fotbollsmöte :) där fick vi kladdkaka :D mums! och saft. sen pratade vi typ hur vi skulle käna in pengar.
och alla typ asgarvade hela tin, sen ramlade en annan julia av stolen x) haha, och då fick en emelie världens skrattanfall. ah, men de va askul iaf, alla typ skrattade hela tin!

sen efter de följde jag med julia hem, vi cyklade till thule, för 96 tjejerna hade match mot killarna, tror dom förlorade med rätt mkt. men ja, sen skulle vi cykla därifrån, då skulle jag skjutsa julia på cykeln, och den är alldeles för stor för mej, så vi asgarvade bara, medan jag körde ner i diket o allt möjligt x) hahahahah!

kom precis hem, och nu måste jag gö engelskan, som är tills imorrn, får ju se hur de går.. eftersom nu måste jag ju läsa alla bloggar först! :o så får se hur mkt jag hinner träna ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0