sommar idag ju!

hejsan!

idag hare vare kalasväder, jätte härligt! verkligen sommarvärme, om jag inte hade vart förkyld hade jag säkert tage mej ett dopp i tjärn! ;) mys ju!
imorse lekte jag lite m ludde♥ haha, han är så söt :')

efter det gick jag in och röjde på rummet, pappa plockade isär skrivbordet och tog ut de, jag tog bort barbie sakerna :'( buhuuu, tänk om ja vill leka m dom D: haha. så jag har hållt på fixa lite där, men just nu sere ut som ett bombnedslag, får kanske fiixa lite mer ikväll, annars imorrn.

sen knäppte jag lite kort på annat (lägger upp dom bilderna sen ;p ) jag gjorde lunch, nudlar och så åt jag en passionsfrukt (hahaha, stavning? xppp ) asgott juueeeeeh, nämen xp



jag smsade lite med jenny, och vi bestämde att vi skulle va m varann, jag gick till henne, för vi ville hoppa studsmatta ;) och eftersom det var så varmt och skönt ute så blev dagens outfit såhär..


tröja och linne som igår, d.v.s
vit t-shirt kapphal troja
svart linne H&M
sen piratbyxorna H&M
hahaha, inte dom snyggaste man kan ha men, jaja. och jag vet att ni tkr om att jag står inne på toan och tar egopics! :D

men vi tyckte de blev lite varmt (klagar iiinte!) att hoppa studsmatta, så då tog vi mä fredrik, hoppa upp på cyklarna och trampade iväg till macken där vi köpte glass! gottiii, jag köpte mej en twister ;) mums. fast innan vi cyklade bytte jag om till en gul sommarklänning :p
när vi äte upp glassarna cyklade vi hem igen, då vi kom på att vi kunde gå ner till tjärn och ta temperaturen i vattnet, så vi gick ner dit. det var rätt kallt i vattnet xp hahah 15°C vid ytan!! så haha, vi var inte så jätte sugna på att bada, fastän de va så varmt och härligt badväder.

när vi gick därifrån så spelade jag och jenny lite innebandy, sen fotboll och sen brännboll xp sen kom johannes ;) då hoppade vi studsmatta, eller inte johannes den latmasken x) hahaha. jag och jenny gjorde nån hinderbana som fredrik hade gjort eller nåt oxå :p

efter jag hade äte middag, grillat! så följde jag och jenny med johannes, jonsson och kevin en bit :p sen gick vi hem igen. men jenny skulle äta, och jag ville byta skor, så jag gick in, men jag blev så jäkla trött då. så jag orkade inte gå iväg till jenny, ahah. elakt. men vart verkligen astrött. och lite frysen eller vad man säger. jag satte på mej morgonrocken och en filt, sen redigerade jag lite bilder som jag snart lägger upp :p

nu ska jag nog ta en dusch, efter jag lagt upp bilderna vill säga ;) sen får jag se om de blir fixa på rummet, eller kanske mer jenny trots allt ? ah, vi får se helt enkelt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0