tandläkar besök. inga hål!

hejsan!

fick reda på fysik provet.. och är inte sådär super nöjd dårå... :/ var 0.5 poäng ifrån vg!!! åh, jag fick bara g :((( hahaha. mänmän. skitsammarå.
på biologin har jag ingen aning hur de gick.. förhoppningsvis gick de bra :) jag typ hoppade över en fråga :p annars svarade jag på alla :)
och so läxan skulle vi ta på måndag istället :D :D jaa, tack. haha.

på hk:n hade vi typ picnik idag. vid rännö. sen så skulle vi gå nån frågeslinga oxå, jag gick med jenny :) och gissa vaaaaddd? :D vi var dom ända som hade alla rätt!!! :D vi fick en mini kex choklad var (A) hihi. bra vi är jenny!

direkt efter skolan så skulle jag till tandläkaren. mormor är ju tandläkare dårå. först så spruta hon vatten i ansiktet på mej x) hahahah! sen fastna min tunga in nån såndär sug grejsimoj. och mamma bara satt på sidan och skratta och sa "hahaha, vad haru för tandläkare? hahahahaah" typ.. ;) kul :p

egentligen, alltså egentligen borde jag gö franska och engelska nu, men seriöst, orkar inte, får göra ikväll när jag kmr hem från fotbollsmötet eller nåt istället :p nu ska jag läsa bloggar, sen så ska jag till julia, så går vi till en annan julia tsm x) haha.

måste bara få säga en sak... x) vi har 4 julior i laget, 3 emelie, 2 hannar. haha ;p

Kommentarer
Postat av: Undrande

Har ni två hannar i ett tjejlag?????

2010-05-26 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0