tjohoo, ja mår bättre

heeeeeeejsan!

vetuuuu?? kaaaaaalaaaaas. idag mår jag mycke mycke bättre! :D
är inte alls lika täppt i näsan längre, lite snorig, men inte lika som igår, sen har ja inte ont i halsen heller, hade inte de igår heller, men ändååå. och jag är pigg! :D :D så imorrn kan jag nog gå på skolan, haha.
inatt sov jag såhär...


ja, på ett berg av kuddar alltså xp haha. förstod ju att ni ville se de ;)

idag är jag faktiskt lite på humör att knäppa kort, för idag har jag även orken till de, bara solen håller sig framme, så ska jag nog traska ut sen :)
sen så ska jag ju, som jag sagt ca. hundra ggr låta mamma visa mej photoshop ;p haha.

nä, nu ska jag nog ta på mej nåt annat än pyamasen som jag har gått runt i nåra dar :p sen kanske rullgardinen åker upp, som har vare nere lika länge som pyamasen vart på ;)

vi hörs då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0