trutt shej

hej, jag är typ död nu känns de som. jag skulle kunna lägga mej och sova! ååh.

iaf så vare skola idag, och på matten började jag och issa få lite smått skrattanfall, och vi gjorde inte en uppgift på matten, vi slog inte ens upp matteböckerna xd fast ulf sa ingenting heller, men vi är ju klar, och vi orkade inte. så ;p
sen på väg till bilden så skrattade vi hur mkt som helst, alltså hahahaha. jadu..

efter skolan kl. 17.00 hade jag fotbollsträning, innan jag kom dit orkade jag inte, men sen när jag var där vare kul! :D och ashärligt väder. fast det gjorde lite ont i benet, efter de som hände igår på badet :( buhu.. aja, får väl hoppas att benet är helt bra på söndag, dåre är match, jag ska nog va m frida nu. jag vill spela 500 x) haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0