brago!

tjatja bloggen! hahaha.

ställer frågan som även hanapee har gjort... vem är bloggen?

jag har så grymt tråkigt så de finns inte, och jag orkar verkligen inte ta fram biologin, åååh! vad kan man göööraaa?
jag sitter här och lyssnar på taylor swift och mumsar på lite brago ;p



kollade nyss på moas blogg, hon har ju köpt en systemkamera hon med vettu, dock inte en lika dan som mej, men ändå :) kolla in hennes blogg här!

förresten så när vi hade innebandy avslutning, de med bowlingen och allt så fick man ju såklart typ.. pris? säger man de? haha, aja, alla fick ju lika dan, och vi har ju fått de alla år, men så här såg den ut :)

niiice! ;p


och nu, vart jag vääldigt sugen på att knäppa kort, så ska väl ut och göra de. om jag lägger upp, så läre ju bli typ lika dana som jag har lagt upp innan ;) men jag vet inte riktigt vad man kan knäppa kort på, men vi hörs väl! :D

(skrev de här inlägget innan jag knäppte korten, men internet slutade funka, så la inte upp de förns nu... de skrev för kanske 1-2 timmar sen xp )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0