va tusan kan man gö?

hejsan hoppsan!

jag har så jäkla tråkigt, finns ingenting att gö... ._.
..
jag kan inte sitta vid datorn, typ. för ja har gjort allt, d.v.s ja har läst alla bloggar o ja fattar inte photoshop.
•jag vill läsa, men ja orkar inte.
jag är inte hungrig, så ja kan inte gö nån mat o stoppa i mej.
•jag är inte sugen på nå sött, så ja kan heller inte äta godis eller glass.
jag har pysslat, men nu måste en sak torka innan jag kan fortsätta, o ja orkar heller inte.
•jag vill ta kort, men ja har inge att knäppa på o ja orkar inte gå ut.
ögonen mina orkar inte se på nån film.
•det är bara jonas hemma så ja kan heller inte spela spel m nån.

jadu, livet är inte lätt när man är sjuk inte...


fresh. allt papper är snorpapper, hahahahhaha, javet, ja är rätt fräsh ja :)

dä ja fick av mor igår, har dock läst ut tidningen, och gjort armbandet man fick med...

kuwl. allt kom ut på engång, så.. haha

coolt finger ja har va?

jadu, såhär kul har jag.... hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0