hahahaahahahhehehehehhoohohohhihiihihihheheheheh

lellellelelelel om avatar:
jag har sett den ;) på premiären .
men jag sov mer en halva ! xD
3/5 p
IP: **.***.***.**

men lelle, inte okej, inte okej XD nödvändigt att se den på bio då oxå, den va ju bra ju ! hahahahahaha :<

btw, så skulle ja hjälpa julia att skaffa blogg, och hon skulle ladda upp en bild, men så stod de "felaktigt filformat". då sa ja, "men spara den i JPG" och hon bah "men de går ändå inte !" då bad jag hon skicka bilden till mej så skulle jag försöka, och va tror ni hon har gjort? HAHA. hon har döpt bilden till JPG. HAHAHHAHA, inte sparat den som JPG. HAHAHAHAHHA. söt tjej.

 

puss :*

 13 Februari, 19:28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0