puws.

Frida om ship shop shipedi shop:
hahah, vi gick förbi när allt folk stod där utanför x)
IP: *********
09 Februari, 14:00  
Jeeeennyyyy!! om ship shop shipedi shop:
Jag tycker att pappers grejen ser lite ihop tryckt ut x) snygg va den ju iallafall ;)
IP: *****
08 Februari, 20:02



svar: okej, ja, ja ville veta va dom ville, de va drf ja smsade dej x) haha<3 och jenny, VA FAN ÄRE DU SÄGER?

 

 

hejdu !

 

va på skolan idag då (neheee????) på franskan så va allt helt galet. som vanligt x) eriks kanin såg ut som en hamster. joel ritade assegt och angelica trodde på att bert karlsson var näst tjockas i sverige. ja va ska man säga? XD haha, själv sitter ja där och gör aldrig nåt galet. aldrig. okok?

 

snart.. eller okej, om typ 1h 30min kmr issa och då ska vi gö alla hjärtans dag kort :DDD kul <3 pysseltjejen härdå vettööö.

och ja, jag har ju en del pysselsaker. hehe.

jag har typ:

*färgat papper

*limstift
*glitter
*paljetter , massa olika

*aladin stenar / rhinstenar eller va fasiken de heter x)

*typ små smeglar

*annat tjoffs man kan klistra fast

*snören

*färg

*mönstrat papper

m.m

 

:DDDDDDDD

 


¹. franskan.

². att issa ska komma :D

³. *** ******** ***** ****


¹. jag issa, sebbe och nåra fler satt uppe i korridoren och skrattade och shit, och så vare nationellaprov i typ alla klassrum där uppe XD

². min nagel har gått av x)

 

 

puss :*






v ª d  ∫ κ α  j ª g  g ö r ª ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0