hej hå, hej hå, vi till gruvan gå.

KommentarTid 
Daniel  (******) om asbraaaaaaaaa:
Hejsan! :) Allt bra med dig idag :) ?
IP: **.***.***.***
06 Mars, 20:31  
Anna om asbraaaaaaaaa:
Hej!
länkar till alla som vill så passa på nu !!!!
IP: ***.***.***.***
06 Mars, 19:55


gissa om jag är glad nu ? :D jag har besökare som ja inte visste om, hihi, kul kul ;p dom kanske bara tittade in ? men ändå :) ska kika lite på deras bloggar o så nu :p
och jaa, allt är bara bra m mej :)

sen finns de saker som är lite mindre bra oxå.. :/
ottilia t.ex. hon hade skrive lite om grey's som ja inte visste om, haha !
så nu vet ja en sak som ja absolut inte ville veta,
men de gör ingenting, för hon visste inte om att ja inte hade sett de typ, och ah, att hon inte fick berätta. men ja, jag hann bara se en sak, eller två, men han glömt en sak, XD för ja fick panik och raderade komentarerna, men en kmr ja ihåg... fast skit samma, jag kmr ju ändå få reda påre nån gång, vem bryr sig ?
tkr ändå de va gulligt att hon berättade ifall ja skulle vela veta :)

och nåt som ja inte alls är glad över..

dessa, är i final i melodifestivalen,tjohoo. eller inte. HAHAHAH. pappa sjunger med. åh gud.

haha, mamma blev assur, så de gick inte att prata m na xD

nu ska ja kika lite på bloggar o sådär :p så ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0